Nu Intraţi În Panică Şi Nu Vă Grăbiţi Să Plătiţi Un Produs Pe Care L-Aţi Spart, Din Greşeală, Într-Un Magazin! Iată Cum Trebuie Să Procedaţi! – Ziarul24

Nu Intraţi În Panică Şi Nu Vă Grăbiţi Să Plătiţi Un Produs Pe Care L-Aţi Spart, Din Greşeală, Într-Un Magazin! Iată Cum Trebuie Să Procedaţi!

Dacă vi se întâmplă să răsturnaţi ceva de pe raftul unui supermarket, nu vă faceţi griji şi nu vă grăbiţi să plătiţi pagubele. Nu întotdeauna sunteţi de vină.

Dacă daunele nu sunt din vina dumneavoastră, nu sunteți obligat să plătiți pentru ele.

De exemplu, dacă ați atins accidental o sticlă și aceasta a căzut și s-a spart, va trebui să vă uitaţi dacă pe raft există bare de protecție. Acestea sunt necesare pentru stabilitatea produselor. Dacă acestea lipsesc, deteriorarea produselor este din vina lucrătorilor din magazin. Există și alte standarde pentru amplasarea mărfurilor. De exemplu, distanța dintre rafturi ar trebui să fie de cel puțin 1,4 metri. Cu cât suprafața magazinului este mai mare, cu atât distanța dintre rafturi crește:

1,4 m – pentru suprafețe de până la 100 m2

1,6 m − pentru suprafețe de 100-150 m².

2 m − pentru suprafețe de 150 – 400 m².

2,5 m − pentru suprafețe de 400 m².

Nu permiteți ca angajații magazinului să vă intimideze sau să vă amenințe. Numai instanța vă poate obliga să plătiți pentru bunurile distruse. Nu trebuie să faceți acest lucru imediat! Mai bine cereți personalului să vă dea cartea de reclamații. Descrieți detaliat tot ce s-a întâmplat. Este foarte posibil ca în acest moment, administrația magazinului să-și schimbe atitudinea. La urma urmelor, se tem foarte tare de litigii și de inspecții.

Dacă angajații magazinului continuă să vă preseze, propuneți să rezolvați problema în instanță. Amenințați că veți depune plângere la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

Reclamă cu Breaking News
Ultimă Oră