MOTIVUL RARISIM PENTRU CARE ACEST ZBOR A FOST ANULAT, CHIAR ÎNAINTE DE DECOLARE. GLUMA PROASTĂ FĂCUTĂ DE UN PASAGER

Pasagerii care se aflau la bordul aeronavei EasyJet au avut parte de clipe de neuitat. Zborul din Tenerife și ar fi trebuit să ajungă la Londra, însă cursa a fost anulat chiar înainte de decolare, iar motivul i-a lăsat mască pe cei aflați în avion.

Zborul companiei EasyJet ar fi trebuit să plece din Tenerife, în ziua de 16 octombrie 2023, cu destinația Londra, însă a fost anulat din cauza unui pasager. Ce s-a întâmplat, de fapt, în baia avionului înainte de decolare.

Pasagerii au rămas șocați când au aflat motivul pentru care zborul a fost anulat
Toți cei care se aflau la bordul avionului au rămas șocați în momentul în care pilotul avionului a anunțat că o persoană și-a făcut nevoile pe podeaua toaletei din avion. Timpul pentru a curăța și a igieniza locul a fost estimat ca fiind cu mult peste cel normal, motiv pentru care echipajul de bord a decis anularea cursei.

„Se pare că cineva a considerat amuzant să-și facă nevoile pe jos, în toaleta din partea din față a avionului, așa că vom sta aici peste noapte. Ne vom asigura că toți pasagerii sunt cazați la hoteluri. Ne vedem mâine dimineață”, a fost mesajul transmis de pilot.

Zborul a fost reprogramat pentru a doua zi, iar pasagerii aflați la bordul aeronavei au primit cazare la hotel și mâncare. Toate costurile au fost suportate de compania aeriană.

Ce au avut de spus reprezentanții companiei de zbor EasyJet
Din respect pentru cei care au ales compania de zbor EasyJet, reprezentanții companiei au confirmat cele întâmplate și susțin că au făcut tot posibilul pentru a minimiza impactul acestei anulări de zbor.

„EasyJet poate confirma că zborul EZY8054 din Tenerife spre Londra Gatwick a fost amânat peste noapte din cauza necesității de curățare suplimentară a avionului.

Am făcut tot posibilul pentru a minimiza impactul acestei întreruperi pentru clienții noștri, asigurând cazare la hotel și mese. Zborul este programat să plece astăzi în cursul după-amiezii. Siguranța și bunăstarea clienților și echipajului nostru sunt prioritățile noastre și, deși acest incident nu a fost cauzat de noi, ne cerem scuze pentru inconvenient.”, au comunicat reprezentanții companiei.